Casha's Life

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2014

My Life.

Av Casha - 2 augusti 2014 14:13

Hej alla. Så som ni kanske ser såhär de här mitt första inlägg på bloggen. Mitt namn är Casha. Eller ja, de är inte mitt riktiga namn, men kommer använda de eftersom jag hittade inget blogg namn. So just call me Casha. Jag är 13 år och fyllde 1 juli. Jag har haft massa bloggar, men har inte varit nöjd med designen så jag har bara låtit de vara. Men nu har jag bestämt att börja blogga igen nu när de har gått några veckor. Så jag hoppas ni gillar bloggen och kommer följa den. Jag kommer alltså blogga om de mesta. Så följ gärna bloggen, lämna en kommentar så kollar jag in din blogg :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Casha - 28 augusti 2014 17:45


Okej. Att vara kär är inte så enkelt de var när man var typ 10 och sprang runt till varje kille och skicka massa lappar. Nu vågar man inte ens säga hej, och när man väl gör de svarar han inte. De är liksom samma sak varje gång man verkligen faller fö...

Av Casha - 2 augusti 2014 17:09

Av Casha - 2 augusti 2014 15:40


Har typ suttit och kollat på Pretty Little Liars hela dagen. Kan helt ärligt inte sluta kolla. Vart fan är Toby? Och vad håller Mona på med? Ahh. Just nu är jag på tredje säsongen, och vill bara veta vad som hände med Alison that's it. Ni som inte ko...


Hello. Jag heter Casha och i den här bloggen kommer jag skriva allt om mitt liv och allt annat. Just like a diary.....

Ovido - Quiz & Flashcards